سلام
امروز یکشنبه اس . تو پست قبلی گفتم که من امروز امتحان شیمی داشتم. خراب کردم خراب خراب.....
دیروز فیزیوتراپی تا10 طول کشید بعد وقتی اومدم خونه دیگه دیر قت بود وفقط تونستم زبان رو بنویسم ودیگه از شیمی چیزی نخوندم. خدایا این دردو رنجای من کی میخواد تموم شه خدا.
فقط صب یه چند صفحه از فصل 2 رو خوندم. ولی از شانس من از اونجا اصلا نداده بود.
ازهمه بدتر این بود که وقتی کاملا این موضوع رو به معلم شیمی گفتم گفت که تو که داشتی خوب مینوشتی؟؟
گفتم مگه من گفتم نمیتونم من دارم میگم فیزیوتراپی داشتم نتونستم بخونم.
نمیدوننم آخرش چی میشه ولی به خدا دارم اذیت میشم.این ورزش های جدید رو هم که برام گفتن داره حسابی حرصمو در میاره دیگه نمیتونم .
دارم میرم برا مدیرم کامنت بزارم که یکم به معلما بگه رعایتم کنه ولی دقیق تصمیم نگرفتم بهش چی بگم
بعدمیرم یکم استراحت کنم.
خدایا تو رو به جان مهدیت سلامتی کسی رو ازش نگیر .
هیچ کسی مثله من بی کس نکن .خدایا .....