سلام...

یه درد و دل تازه ای دارم.


تا چند وقت پیش ، قبل از خواب حتمن سعی میکردم که یه چن دقیق ای موسیقی گوش بدم از هر نوعی (البته مجازش) .

دلیل خاصی نداشتم ولی فک میکردم آرامش ویژه ای بهم میده و راحتتر میخابم.

اگه نخام دروغ بگم این آرامشه هم تا حدودی ایجاد میشد و خواب منظمی داشتم....

تا اینکه دیدم کم کم دارم معتاد میشم و این کار به زندگی روزانه هم کشیده میشه....


از خواب غفلت که بیدار شدم دیدم که آره اگه اینجوری پیش برم کم کم حتی موقع کتاب خوندن و مطالعه هم عاشق موسیقی و ترانه میشم و گوشم عادت میکنه و نمیشه رهاش کرد.


تصمیمم رو گرفتم ...

باید کمش میکردم.....

الان که دارم می‌نویسم براتون خیلی کمتر شده...

شبا هم سعی میکنم به جای موسیقی یه سوره ای از قرآن رو گوش کنم...

چند آیش هم برخی مواقع کفایت میکنه...


اولش فک میکردم که گوش کردن به آیات قرآن خیلی کسالت آوره و چون به عربیه و چیزی ازش متوجه نخواهم شد سر درد میگیرمو و عین موسیقی های خارجی کنارش میذارم.....

ولی نتیجه کار فعلا اینطور نیست....

شوق و شور برا گوش کردم کلام خدا چیز بی نظریه...

نه تنها آرامش بخشه....

بلکه کسل بودن و خستگی رو ازم میگیره؛

بر خلاف موسیقی...

 درسته موسیقی انگیزه میداد ولی یکم بعدش کلا حالم گرفته بود.....


نمیتونستم تصمیم بگیرم...

 ارادم سست میشد...

ولی قرآن گوش کردم لا اقل اراده ام رو سست نمیکنه...

شاید یه ذره کسالت بار بشه چون به زبان خودمون نیس ....

ولی به جاش نشاط داره....




سعی میکنم که ادامش بدم...

به شمام توصیه میکنم....



قطعا ضرر نمیکنین ...

اگه کردین بیاین پیش خودم....

حاضرم برای هر توضیحی....