داشتم سخنرانی استاد رایفی پور گوش میدادم...

جاهلیت مدرن...

خیلی بااین موضوع سخنرانی دادن...

هربارم ک گوش میدم...میبینم خودمم جاهلم ...دست کمیم ندارم...

ولی ب دوچیز پی بردم...

اول این ک هرچیزی ک زیاد میشه و میشه فرهنگ اون چیز احمقانه ترین چیزه....

دوم این ک همیشه تو زندگیتون از خودتون یک سوال کنید...

ک چی؟

من یه سوال دارم...چرا مردم سیگار میکشن؟واقعا ک چی؟

صبح تا شب وقتتو بزاری از این چت روم ب اون چت روم از لاین برو وایبر از وایبر برو تلگرام...اخرش ک چی؟اگه بمیری همون کانتکتات یه فاتحه برات نمیفرستن...

چقدر این لباس و بپوش مد شده ؟چقدر اهنگ گوش بده ...بااین ک می دونی عمرتو کم میکنه ...

مردم چرا نوشابه می خورن؟استاد میگه نوشابه برا بدن سمه ولی حرام نیست..اما بهت صدمه میزنه..خب چرا بخورم؟

استاد میگه جهل دنیارو گرفته...مردم خوابن خوابیدن...همه سرگرمن و هیچ کس از خودش نمیپرسه ک چی؟

چرا دارم درس می خونم؟براچی کار کنم؟براچی زن بگیرم؟برا چی بچه دارشم؟و دراخر میمیرم,...

هرکسی ک امام زمان خودشو نشناسه و بمیره ب مرگ جاهلیت مرده...

رو بچه هامونم داره کار میشه...

من یه ابجی دارم ده سالشه اقا این گیر داده بود ب کارتون فروزن...

من گفتم این چیه ک این بچه انقدر شیفتشه...رفتم نقدشو خوندم...دهنم باز مونده بود...تو قیلم السا و انا نقش خدارو داشت رسما...دنیا تو دستشون بود...اصلا هیچی از نقدش نمیگم خودتون یه سرچ ساده تو گوگل کنید نقد کارتون فروزن...

نقد فیلمشو گذاشتم برا اجیم...گفتم ببین چ کارتونی بدیه.بازم نگاه می کنیش؟گفت چقدر ترسناک نه دیگه نمیبینم...

اما سلیقه ابجیمو عوض کرد...حتی تخته وایت بردشم گفت مدل فروزن می خوام... دنیا خیلی بد شده...اون وقت ب این دنیا دل بستیم...این دنیا باجنگ هابیل و قابیل شروع شد...باجنگ شروع شد...هنوزم جنگه...می تونی برو داعشو جمش کن...

ب چیه این دنیا دل بستیم؟ب دوتا لذت کوچیک..

می خوای مومن شی قدم اولت اینه ک دستاتو بزاری رو گوشت...هیچی نشنوی کاری ک خدا می خوادو انجام بده ...

ب حرفه مردمم گوش نده اگه مردم عقل داشتن خدا نمیگفت اکثرهم فاسقون...

اکثر مردم دیوانن فاسقن...

ب دوتا اس ام اس ب دوست پسرتو دوتاقرارو هی شماره بگیر شماره بده تو چرا بادوست پسری منی تو چرا بادوست دختر اونی....این تو گروه چی گفت اون چرا لف داد این چرا پست من و لایک نکرد....یهو میبینی رفت...عمرت رفت...

اقا اومد ...اقاظهور کرد...

هنوزم خوابی؟بااین پسته من بیدار نمیشیا...اصلا نمی خونیش تااخر...اما یکیم بخونه برام.کافیه...بخونه و عمل کنه...همین...