زنگ تفریح


حیف نون زبونش تو عابربانک گیر میکنه


میبرنش بیمارستان


ازش میپرسن زبونت تو عابربانک چیکار میکرد؟


میگه کارتمو وارد کردم گفت زبان خود را وارد کنید




-------------------------------------

•زنگ تفریح


ﺑﺎ دوستم فرشاد ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ


ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﺶ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﭽﻮﻧﺪﻧﻴﺎ ﺑﻮﺩ


ﻫﻲ ﺗﻜﻮﻧﺶ ﻣﻴﺪﺍﺩ، ﻧﻤﻚ ﻧﻤﻴﻮﻣﺪ


ﺧﻴﻠﻲ ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﭙﻴﭽﻮﻧﺶ


ﺍﻭﻧﻢ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑﺮﺵ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﻛﻴﻔﺶ


ﻫﻴﭽﻲ ﺩﻳﮕﻪ، ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ تعطیل کرد پرنده فروشی زد


ﻣﻨﻢ ﻛﻪ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺗﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﻛﻔﮕﻴﺮ ﭼﻤﻦ ﻣﻴﺨﻮﺭﻡ.



-------------------------------------

زنگ تفریح


رفتم بانک رو دسته صندلی نوشته بود


وقتی زلزله اومد پشت صندلی رو نگاه کنید.


پشت صندلی رو نگاه کردم. نوشته بود :


الان نه خر ه٬ وقتی زلزله اومد….


چقدر ملت خلاقی داریم



-------------------------------------

زنگ تفریح


چگوارا یه داداش داره 

.

.

.

.

به اسم چه خوشمزه

تا اکتشاف بعدی خدا نگهدار



-------------------------------------

زنگ تفریح


شــعــار ایــن هفــته :


دلــاورِ هــستــه اى ....... ماســاژ بــدم خستــه اى؟؟

خیـــــال نکــن ظریــفه ...... شیـــش کشــورُ حـــریفه!!



-------------------------------------

زنگ تفریح


هیچ توافقی صورت نگرفته همه چی لغو شده 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.الکی مثلن من ضخیمم برادر ظریف!!!!!



-------------------------------------

زنگ تفریح


دو گروه هستن که کشتن اینا ، نه تنها مستحبه ، بلکه واجبه شرعیه!

1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!

2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن!🐊


-------------------------------------

زنگ تفریح


مورد داشتیم دختره رفته امتحان رانندگی

ازش سوال کردن گاز کجاست


گفته کنار یخچال!!!!


میگن سرهنگ آموزشگاه خودشو تحویل گروهک داعش داده.



-------------------------------------

زنگ تفریح


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ دختره ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺮﭺ ﮐﺮﺩﻩ ...

.

.

" آﻫﻨﮕﯽ ﮐﻪ صبح ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ شنیدم "


گوگل کارمنداشو یه هفتس فرستاده سواحل هاوایی بلکه اعصابشون آروم شه 



-------------------------------------

زنگ تفریح


پشت سر یه مرد موفق یه زن خوشکل هست، پشت سر زن خوشکل یه مرد توانمنده، پشت سر مرد توانمند یه زن سن بالا و پشت سر زن سن بالا یه دختر زیبا روی هست، پشت سر دختر زیبا روی من هستم، پشت سر من هم یکی زنبیل گذاشته رفته...


.


.



.


.


ببخشید تو صف نون سنگکی ام حوصله ام سر رفته بود گفتم دوستان رو معرفی کنم خدمتتون.



-------------------------------------

زنگ تفریح


آیا از علاقه مند شدن مرد خود به دیگران 

رنج میبرید؟




ما کباب پز پلین را به شما پیشنهاد میدهیم 

چنان با کباب پز بکوبید تو سرش

که صدا کباب سلطلانی یا نوشابه مشکی بده !

-------------------------------------

زنگ تفریح


دقت کردین ؟


شیرینی فروشا عمداً یجوری گره میزنن که نشه تو راه باز کرد.

--------------------------------------


در آخر هم توجه شما رو به این جمله جلب میکنم:

یک دقیقه خندیدن می تواند به بدن همان اندازه آرامش بدهد که چهل و پنج دقیقه درمانهای خاص آرامبخش. (هنری رابین اشتاین)



و میخام شما هم مشارکت کنید در خندوندن مردم. منتظرتونم.