سلام به گرمی یک لبخند

من کمتر میام اینجا ودر نتیجه کمتر مینویسم

از این به بعد وقت آزادم زیادتر شده وبیشتر میتونم اینجا بیام.

من قبلا هم وقت آزاد زیادی داشتم ولی از وقتی که تو سرآمد عضو شده بودم این وقته هی کمتر میشد.

من یکم دلگیرم از این سایته.

یکم میخوام بیشتر درباره این سایت بنویسم.

من آشناییم باسایت سرامد وقتی شروع شد که یکی از دوستانم گفت که اگه تو فیسبوک عضو نیستی بیا اینجا عضو شو.

منم چون اهل استفاده از فیس بوک نبودم اومدم و اونجا عضو شدم. اینو بگم که این سرآمده یه بخشی از وزارته ارشاده در نتیجه توش کنترلم زیاده.

وقتی وارد بخش ثبت نامش شدم ازم اطلاعات شخصی خواست .کد ملی شماره تلفن ونام نام شهرو ......

خلاصه به هر مصیبتی بود عضو شدم. بعدش ازم تصویر کارت ملی رو خواست تا تو شبکه اجتماعیش عضو شم.

یه توضیحی هم بدم که این سایت بخش های مختلفی داره از کلوب سرامد گرفته که از آدم یه امتحانایی میگیره که مربوطه به کامپیوتره ایناس.

وقتی وارد سایت میشی به خاطر ارسال کارت ملی و شماره موبایلو اینا برا آدم اعتبار ریالی میده که میتونی ازش استفاده کنی.

خلاصه من وارد شبکه اجنماعیش شدم.

وای یکم جا خوردم کاملا شبیه فیس بوک بود ولی همه اسم ها واقعی بود.

خلاصه من چن تا عکس ونظر سنجی و مطلب و پیداکردن دوس و.... انجام دادم.

همه چی داش خوب پیش میرف که یه روز تو سایت باشگاه خبرنگاران یه مطلبی خوندم درباره پونه قدوسی .

پونه قدوسی خبرنگاره بی بی سی هستش وتو باشگاه چن تا عکس از هوسرانی های این خانم بود.

تو این سایت گفته شده بود که این عکسارو انتشار بدین منم طبقه عادت خبرای دست اولو تو صفحه خودم تو سرآمد قرار دادم .

بعد از چن روز وقتی خواستم برم به صفحم نگاه کنم دیدم میگه نام کاربریت اشتباهه منم فک کردم که حتما همینطوریه که اینا میگن واشتباه دارن میزنم ولی بعد چن روز متوجهشدم که بلوکم کردن.

هرچی به مدیرشون ایمیل زدم چیزیز بهم نگفن.

خلاصه منم بی خیال شدم.

من اونجارو دوس داشتم خیلی محیط خوبی داشت.

اصلا مثله بقیه سایتا نبود بدور از هر گونه هنجار شکنی و اینچیزا.

منم دیگه نمیخوام  دل واسه این سایتای ایرانی بسوزه توش عضو شم.

حالا هم وقتم کاملا آزاده میتونم براحتی میتونم بیام اینجا و تو ای وبلاگم دردودل کنم.