این نوشته نظر کاربر خانمی بود که خطاب به رئیس جهمور محترم در فضای مجازی قرار داده بود.


آقای حسن روحانی رییس جمهور محترم

سلام وخسته نباشی من یک زنم یک زن مسلمان ایرانی هستم.

نه معنی راست و چپ را میدانم و نه کاری به مجادله های سیاسی دارم. اصلا اهل سیاست نیستم.

من یک زنم مانند همه زنهای دیگر. اقای روحانی روزیکه شعاررفاه ایرانی را سردادید نور امیدی در دلمان روشن شد.

اماحالا باگذشت روزها از ریاست جمهوری شما نه تنها وضعیت رفاهی مردم بهترنشده بلکه بدترهم شده است.

پروژه ضدشخصیت ایرانی سبد کالا توهینی بود به مردم ایران زمین.

حالا هم دست روی بنزین و یارانه ها گذاشته اید.

باخود گفتم که منکه ماشین چندصدمیلیونی ندارم که غصه بنزین آنرا بخورم پس حتمااز پول یارانه ها؛چیزی برایمان باقی میماند تا اندکی از چاله های زندگی مان را با آن پرکنیم و چه نقشه های ک برای این یارانه ها نکشیدیم.

اما با برداشتن یارانه ها و ازادسازی قیمت بنزین دیگر چیزی برایمان باقی نخواهد ماند.

اقای رییس جمهور من معنی رشد اقتصادی و تورم تک رقمی را هم نمیدونم اما میبینم قیمتها چنان افزایش یافته است ک مردم دیگر قدرت خرید ندارند.

وسفره های خالی مردم خالی تر هم میشود. اقای رییس جمهور؛درآمد کم و مخارج بالای زندگی؛هرپدری را نزد خانواده اش شرمنده میکند.

باورکنیدهمه واقعیت آن نیست که شما در تلویزیون میگویید.واقعیت آنست ک ما داریم با آن دست و پنجه نرم میکنیم.

اقای روحانی رییس جمهور محترم.

من میدانم شما تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته ایدتا ما بتوانیم راحت تر زندگی کنیم.اما خواهش میکنم هرتصمیمی ک میگیرید تمام جوانب آنرا بسنجید.

زیرا عمر ما کفاف آزمون و خطا را نمیدهد ومردم ما ب اندازه کافی امتحان پس داده اند. 

با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما 

یک زن ایرانی  


نظر شما در باره این نظر بانوی ایرانی چیه؟