ملت ایران الان همه “دکترای الهیات” دارند!
.
.
.
.
.
.
.
چطوری دکتر...؟!!!



غضنفر میره نونوایی،
یه ۵ ریالی میده به نانوا،
نانوا میگه: ۵ ریالی که نون نمیشه!
غضنفر میگه: صداشو در نیار من ماکسی میلیانوس هستم!!!



رو دسته صندلی دانشگاه نوشته بود: وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگا کن!
پشتشو نگا کردم نوشته بود: الان نه خره، وقتی زلزه اومد!!!


نام همسر در موبایل آقایون:
بعد١ماه: عزیزم
بعد٢ماه: خانمم
بعد٣ماه: همسرم
بعد١سال: منزل
بعد٢سال: هیتلر
بعد٣سال: عزرائیل
بعد۴سال: unknown


زنی به شوهرش گفت: چرا ناراحتی؟
او گفت: برای این که من سه بار به مجلس ترحیم زن دوستم رفته ام؛ ولی او یک بار هم نیامده!!!


سخنرانی در ختم مردی گفت: تأسف از این که این مرد مُرد و زن 35 ساله او مانده است.
زن از پشت پرده گفت: آقا من 18 سال بیشتر ندارما!!!


یعنی اینقدری که صدا و سیما داره شبکه ی نسیم رو پخش آزمایشی میکنه …
ناسا شاتل رو که میخواست بفرسته فضا، آزمایش نکرد!


توی این فیلما و سریالای خارجیا
همه به هم خیانت کنن، هیچیشون نمیشه!
ولی اگه بچه‌شون مسابقه داشته باشه
پدر خانواده نره مسابقه‌شو ببینه؛ بنیان خانوادشون به باد میره!


اعتراف میکنم من یه زمانی جزء اقلیت های هندی بودم
آخه یه گاوی رو به عنوان عشق می پرستیدم!


خصوصیت پسر ایرانی:
دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه، خودش ماله همه!


به داییم میگم: دایی شکم زدی نمیخوای آبش کنی؟
میگه: مرد باید اینقدر شکم داشته باشه که دسته چکشو بزاره رو شکمش امضا کنه!
استدلال از این شیک تر؟


اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم
واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد!


تبلیغ آرایشگاه‌های زنونه:
میکاپ صورت با مواد کاملاً آمریکایی.
سایه‌ی سه بعدی، چهاربعدی، شش بعدی (جدید)
آرایش اروپایی، خلیجی، مصری، جادوغ‌ آبادی و …
شینیون به سبک بلغارستانی با مدیریت صفورا بلغارستانی.
صافکاری بدون ریختن رنگ. جلو بندی کامل. پشتکار.
مهره‌ی مار تضمینی.
سایه های خطی، مینیاتوری، موازی، ضربدری، گروپ و…
هیرا اکستنشن، گیس آفریقایی، طراحی ناخن، فال قهوه، خالکوبی، ماساژ، تعویذ، سر کتاب.

تبلیغ سلمونی‌های آقایون:
پیرایش سر و صورت


باغ وحش مملو از جمعیت بود، از بلندگوی باغ وحش این جمله شنیده شد

بازدیدکنندگان گرامی از دادن هرگونه غذا و خوراکی به حیوانات خودداری فرمایید

بعد از مدتی مجددا از بلندگو اعلام شد بازدیدکننده گرامی از شما خواهش کردیم که از تغذیه حیوانات خودداری فرمایید

این هشدارها با لحن های مختلف چندین بار تکرار شد

آخرین هشدار بلندگو این بود حیوانات عزیز خواهشمندیم از دست آدم ها غذا نگیرید!



"نوکوشیمورو" چیست!؟

نام دختری ژاپنی؟
نام همسر پادشاه چین؟
نام عمه سوسانو!؟

نه دوستان
ندای مضطرب یک جوان مشهدی سوار بر پشت موتورسیکلت دوستش می باشد
و منظورش اینست که من را به کشتن ندهى!