خبر: پیش بینی مرگ فیسبوک در 2015

من  : بکوب لایکو.

 

خبر: پاسخ پرسش پیامکی سبد کالا : هیچ سبد کالایی برای شما وجود ندارد

من: پس تکلیف 15 میلیون زنبیل که توی صف گذاشتن چی میشه؟

 

خبر : دستگیری 88 اوباشِ پایتخت

من : کاش سر راست 92 تاشون میکردن که قافیه ی سالش جور دربیاد

 

خبر : درآمد پزشکان 37 برابر سرانه درآمد ایرانیان است

من : ولی شک نکن که 37 تا رفتگر نمیتونن به اندازه ی یک پزشک درآمد داشته باشن.

 

خبر : بازهم سقوط یه دستگاه وانت به دریاچه کارون 3

من : پر نشد این دریاچه؟ چقدر جا داره؟

 

خبر : اخراج تنها کارمند معلول نهاد ریاست جمهوری

من : آخیش!! راحت شدیم. حالا همه چی مثل ساعت کار میکنه.

 

خبر : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت : خواب کری برای برچیدن تاسیسات هسته ای ایران تعبیر نخواهد شد

من : اینجوری نه داداش!..بهش بگو : آهای کِری، کَری؟ کُری نخون ما خودمون آخر کُری خونی هستیم.

 

خبر :نفتکش ایران از لیست تحریم امریکا خارج شد

من : خودش یا نفتش؟

 

خبر : تمام نزدیکان شوهر عمه رهبر کره شمالی اعدام شدند

من : غلط نکنم واسه عمه جان خواستگار بهتری پیدا شده.

 

خبر :خودمان را برای افزایش قیمت ها آماده کنیم!

من : خدایا خودت رحم کن! ما اصلا و ابدا تجربه شو نداریم.

 

خبر: ماجرای همکاری بابک زنجانی با بانک مرکزی

من: شلوغش نکنید باباجان! فرق بابک و بانک فقط بالا پایین کردن یه نقطه اس!

 

خبر :تعرفه های پزشکان افزایش می یابد

من : همان پزشکان که درآمد سرانه شان 37 برابر دیگر ایرانیان است؟

 

خبر : خبرنگار امریکایی در تهران : انگار در نیویورک هستیم

من : یعنی نیویورک هم دروازه غار داره؟